Rendhagyó indulás délután, az utolsó nap meg eső, de valahogy összejött… Azóta nem nagyon tértem magamhoz, mert Zozó hétfőn összetörte magát bmx-szel, és a sűrgősségin kötött ki :( De úgy emlékszem, sok fagyit ettünk :P

1.nap, csütörtök
Szóval csütörtökön Zozó még zh-t írt, így csak háromkor tudtunk indulni. Emiatt már álltunk a csúcsforgalomban Budapestről kifele is, a háromnapos hétvége előtt :( Székesfehérvár, vagy méginkább siófok után jobb lett a helyzet, innen egész nyugis utunk volt. Persze, így is este tíz után értünk oda, amiért a szállásadó néni kicsit nyűgös volt :( Meg a trieszti fagyit is kihagytuk, majd holnap. Szlovéniában október 31. is munkaszüneti nap, így nem is tudtunk volna vásárolni. Beestünk az ágyba… Hideg volt, és csak a nappaliban lehetett fűteni. Ez némi fejfájást eredményezett.
2.nap, péntek
Kék ég, napsütés. Horvátország a terv, ott délig nyitva vannak az üzletek. Vásároltunk, aztán kimentünk a tengerpartra. A tengerillat használt a fejemnek :) Térdig bele is mentünk, gyűjtöttünk kagylókat és rákokat. Otthonról hozott mustáros sülthúst ebédeltünk. Desszertnek Triesztbe mentünk fagyizni :) Én jól elfáradtam, kifeküdtem (volna) a tengerparta, de nagyon hideg volt. Visszamentünk a szállásra, a nappali nagyjából bemelegedett, a hálóban meg hajszárítóval fűtöttünk. Sorozatot néztünk, zuhanyoztunk, aludtunk.
3.nap, szombat
Reggel eső :( Erre nem számítottunk. Kényelmes reggeli, kis tengerparti séta, aztán Koperben vettünk (sült) halat. Végül a szálláson ettük meg az eső miatt :(
Innen ismét Triesztbe mentünk, a Napóleon-ösvényen tervezztünk sétálni. Érdekesen nézett ki, eltűnt a város és a tenger a ködben. Nekem nagyon fájt a hátam, vissza kelett fordulnom. A gyerekek végigmentek, ott felszedtük őket, és lementünk a Marcóba fagyizni. Még korán volt hazamenni, ezért a Barcolán is ettünk egyet :) Most legalább nem esett az eső…
A szálláson filmet néztünk, én meg hamar lefeküdtem aludn.
4.nap, vasárnap
Gyorsan összepakoltunk, aztán kimentünk a partra. Szerencsére most nem esett, pedig az előrejelzés szerint most kellett volna. Azért így se fürödtem, bár a víz nem volt hideg. Nem tudtam volna lefürdeni már utána, sósan meg nem akartam hazautazni :( Azért térdig belementem :)
Vettünk még egy adag halat (pont, mint előző nap :) aztán Triesztbe mentünk. Bevásároltunk a lidlben, majd fagyi a Marcóban. Én lefeküdtem a padra, amíg Apa beparkolt a mélygarázsba. Ide hozták a fagyimat is. Zozó meglátta, hogy van dagyobb pohár is, amibe belefért öt gombóc :) Az eladó nehezen hitte el, hogy tényleg annyit akar :))) Szerencsére lehetett kártyával fizetni, mert az aprópénzünk eléggé ki volt számolva. Fagyi után fellifteztünk a garázs fölötti térre, és onnan megnéztük a hatalmas hajót elindulni a kikötőből. Aztán mindenkinek sóhiánya lett, ezért a Barcolán kicsomagoltuk az ebédet, és a hatalmas hullámok előtt a padon megettük.
Elkezdett esni az eső, indulni kelett… Azért utolsó pillanatban kitaláltuk, hogy még veszünk fagyit elvitelre, aztán majd útközben megesszük. Elbúcsúztunk a tengertől és elindultunk.
A legjobban a Savinjánál esett az eső, ott terveztünk megállni… Mindegy, a híd alatt nem áztunk, a fagyit is tető alatt ettük meg. Tankoltunk, kávéztunk és hazajöttünk.
Blue kiszállt Pesten, Balázsnál aludt, mert hétfőn reggel korán egyetemre ment. Zozó is némettel kezdett nyolckor, aztán biciklivel folytatta Vecsésen, ahonnan egészen a Dél-pesti kórházba jutott… Most itthon van, kicsit összetörve, fogatlanul. Remélem, már nem lesz semmi baja. Ijesztő, és kicsit vicces is volt, hogy legalább százszor kérdezte meg, hogy mit ugrott, aztán nem emlékezett. A teljes palettát felsorolták neki, minden alkalommal mást :P Nem mindet hitte el. A végén már rájött a cselre, a nevetésből észrevette, hogy már sokszor kérdezte :) A mentős megnyugtatott, hogy ez csak az agyrázkódás mellékhatása, de azért elég nyugtalan éjszakánk volt…